Saturday, March 5, 2011

EHERM2!!!!!!!!!!!!!...DUSH..GORGEOUS..(MIKB)..

EHERM,,,arini 6/6/11 rite??haa,,n also da last date 2 update da matrix form yeah..but,,on dis day la,, i wanna 2 update my blog..haha..fuhh..dah 2 bln lbih kot xupdate,,dshat bz mgalahkan org keje..kah3..tp arini,,ntah la nape,,ase excted sgt wak entry bwu even my followers cme 5 olang...huu sdih..T_T...haa,,u guys,,i think dat i'm really heppy,,on dis day,,huu..y ea?/erm,,adela..haha..jap ea..dis is my blog,,so,,ske ati sya la an na tlis pape..hee..jgn mrah ea..:)..erm just na share nga u ols tntg kgmbiraan sya yg ntah pape ni..haha..ok,,ooppss,,jgn na melalut2 ea,,back to da point ea..huu,,smalam pda dtik 12.40a.m,,wah2,,i got a col from someone name on da tittle of dis entry,,(MIKB) shh,,sowi can't tell da name..'BIARLAH RAHSIA'..hahaha.. n u ols know wat,,dis time,,dat person not only call just to ask,,'HEY,,U OL9 KE X??'huu,,but,,dis time 4 something spesel 4 me lah..ngee~..owh he really2 pay his word to sing a song 4 me..hua3..*atiku bbunga riang,,konon la,,* but,,sincerely beb,,i'm epy..:) u know wat type of song??haa,,men sni,,meh dkat2,,jom kte dgr lgu ape ea..http://www.youtube.com/watch?v=j2OfPwkCruE...

haaa..dat song la he sang to me..perghh..make me shoke 4 a while,,n i know,,he so sincere...oppss,,tersyok sndiri plak..ok2,,hope so ok..:)....sowi MIKB..tersyok sorang..haha

wah2..n i'm very2 speechless dat time..+blushing..ngee...btw,,temx ea MIKB..u make my day..

thank you Allah..:)
ooppss,,korang jgn pk bkan2..ktorang kwan je..hee..:)

i think dats ol 4 this entry,,temx 4 anyone who spent ur time at my blog yg xsberape ni..hee..
al maklumla,,sya bdak bru blaja...hahaha..

ok guys,,dats ol from me..

last but not least..enjoy dis song ea..temx MIKB ....u make me like to hear dis song always..hahaha..ayt poyo je..

ooppss,,n i had remember da lyrics..just a bit,,

'its a beautiful night,,we're looking for something dumb to do.."
'hey bebeh,,i think i wanna marry u"hee..

ok2..enough,,dats ol,,temx,,:)

1 comment: